Threads сповіщатиме, якщо постам знижують охоплення й починає тестування відеореклами

Meta розпочала поетапне впровадження функції Account Status у Threads. Вона дозволяє побачити, чи знижено охоплення постів, чи видалено їх системою, а також чи застосовано обмеження до функцій акаунта через порушення правил. Інформацію про обмеження можна переглянути в налаштуваннях, а також подати апеляцію.
Функція вже працює в Instagram і Facebook, аналог такої функції є у TikTok і дозволяє перевірити, чи не обмежує застосунок показ відео для органічної аудиторії. У Threads її впроваджують через скарги авторів на непрозорі алгоритми рекомендацій та блокування контенту без пояснень.
Meta також почала тестувати відеорекламу у стрічці Threads. Рекламні відео у форматах 1:1 і 19:9 з’являтимуться між звичайними дописами. На початковому етапі до тестування залучено обмежену кількість акаунтів. Це ще один крок до монетизації платформи, яка раніше працювала без реклами.
Нові рекламні формати були також представлені під час конференції NewFronts 2025.
Зокрема, Meta:
- тестує Reels Trending Ads — рекламу поруч із найпопулярнішими відео в Instagram Reels;
- запустила API для Creator Marketplace — для пошуку авторів контенту;
- оновила партнерські формати реклами в Instagram, Facebook і Facebook Live;
- впроваджує оптимізацію відео через функцію Video Expansion у Reels для підвищення залученості.
Meta також повідомила, що використовує штучний інтелект для визначення популярних тем і допомоги брендам у створенні релевантного контенту.
Джерело: Swipe Insight