Threads досяг 150 мільйонів щоденних відвідувачів і розпочав глобальний запуск реклами

Threads досяг 150 мільйонів щоденних відвідувачів і розпочав глобальний запуск реклами

Meta повідомила, що текстова платформа Threads щодня приваблює 150 мільйонів людей. Про це заявив генеральний директор компанії Марк Цукерберг під час звіту за третій квартал. У серпні Meta повідомляла про понад 400 мільйонів активних користувачів на місяць.

Цукерберг зазначив, що Threads має потенціал стати лідером у своїй категорії. За його словами, час, проведений у застосунку, зріс на 10%, що він пов’язав із покращенням роботи рекомендаційних систем штучного інтелекту.

Керівник Instagram Адам Моссері додав, що Meta тестує нові інструменти персоналізації алгоритмів для Threads. Йдеться про можливість налаштовувати рекомендації за власними уподобаннями — подібно до функцій, які вже випробовують в Instagram.

Паралельно компанія активізує монетизацію сервісу. Фінансова директорка Meta Сьюзан Лі повідомила, що реклама у стрічці Threads тепер працює у всіх країнах. Спершу компанія тестувала її лише в 30 державах.

Meta також планує розширити формати реклами — найближчим часом у Threads з’являться відеооголошення. За словами Лі, компанія дотримується звичного підходу до монетизації: оптимізує формати реклами та їхню ефективність для подальшого масштабування платформи.

Джерело: Engadget

Гнатюк Дмитро
Гнатюк Дмитро
• News Editor
Inweb
Працюю з текстами так, щоб складне ставало простим і зрозумілим. Швидко знаходжу потрібну інформацію, аналізую та перетворюю її на змістовний контент. Люблю структуру й чіткість, але залишаю місце для експериментів. Цікавлюся музикою, технологіями та культурою, шукаю способи подати їх так, щоб зачепити читача.
Більше цікавого